پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261828
۳۶۲ نفر از کارکنان دولت در چهارمحال و بختياري تحت تعقيب قرار گرفتند
تاریخ انتشار : 1402/04/10 08:57:04
نمایش : 658
بازرس کل چهارمحال و بختياري گفت: در اين استان ۳۶۲ نفر از مجموعه کارکنان دولت مورد تعقيب اداري، کيفري و انضباطي قرار گرفتند که از اين تعداد ۸۱ نفر به مراجع قضايي معرفي شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ علي احمدي بازرس کل چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اين سازمان نظارت الکترونيکي و فيزيکي بر يک هزار و ۴۸۰ ميليارد تومان مناقصه و ۴۱۰ ميليارد تومان مزايده داشته است.

وي تصريح کرد: از اين معاملات يک ميليارد و ۶۵۰ ميليون تومان لغو و از تضييع بيت‌المال پيشگيري شد.

احمدي يادآور شد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۶۲ نفرساعت دوره‌هاي آموزشي درون‌سازماني و ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفرساعت براي کارگاه‌هاي آموزشي، شهرداري‌ها، شوراها و... برگزار شد.

بازرس کل چهارمحال و بختياري با اشاره به پيشگيري از تضييع حقوق بيت‌المال در پروژه‌هاي عمراني اضافه کرد: در اين راستا ۵۰۰ پروژه بلاتکليف شناسايي شده، ۲۳ ميليارد و ۴۱۲ ميليون صورت‌وضعيت‌هاي صوري در رابطه با قراردادهاي اجراي پروژه شناسايي شد.

وي ادامه داد: ۳ ميليارد تومان فعاليت‌هاي نظارتي در حوزه جلوگيري از انواع قاچاق و ۹ ميليارد تومان از پرداخت‌هاي غيرقانوني به افراد حقيقي و حقوقي داشتيم.

احمدي از ۷۸ گزارش هشداري به مديران در راستاي پيشگيري از وقوع جرم خبر داد و عنوان داشت: در سال ۱۴۰۱، ۲ هزار و ۸۳۰ شکايت توسط مردم از طريق سامانه ملي رسيدگي به شکايات و فساد ثبت شده است.

بازرس کل چهارمحال و بختياري گفت: سال گذشته ۲۷ بازرسي برنامه‌اي، ۶۹ بازرسي موردي و ۳۶۶ پيشنهاد اصلاح امور به دستگاه‌هاي اجرايي ارائه شده است.

وي ادامه داد: مجموعا در اين استان ۳۶۲ نفر از مجموعه کارکنان دولت مورد تعقيب اداري، کيفري و انضباطي قرار گرفتند که از اين تعداد ۸۱ نفر به مراجع قضايي معرفي شدند.

احمدي خاطرنشان کرد: سال گذشته دغدغه‌هاي کلان استان شناسايي شد و بسترهاي فساد به استاندار اطلاع داده شد.

بازرس کل چهارمحال و بختياري بيان داشت: با رويکرد ايجاد امنيت بحث تعقيب گزارشگران فساد، ابطال شد و ديگر هيئت‌هاي نظارت حق تعقيب افراد شاکي را ندارند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html